2011/06/09

Gizaki agurgarriok:

Eskutitz hau, gizakiok natura kutsatzen dugulako eta batez ere barazkiak kutsatze ditugulako idatzi dut. Niri ez zait ondo iruditzen, gizakiok kutsatzeaz gain ez dugula ezer egiten hori gerta ez dadin.

Alde batetik, gizakiok ez dugu pentsatzen mundua kutzatzen ari garen bitartean guretzako txarra izan daitekeela. Pertsonek airea kutsatzen badugu aldi berean barazkiak kutsatzen ditugu eta barazkiak kutzatuz gero gaixotasunak har ditzakegu. Ez bakarrik barazkiekin, Animalekin gauza bera gertatzen da.

Bestalde, gu ibaietara zaborra botatzen dugu eta horrela ura kutsatzen dugu. Ura kutsatu hori edozein landare ureztatzeko erabiltzen ba dugu landareak kutsatu egingo dira eta barazkiak ba dira barazki horiek jan ez gero gu kutsatu egingo gara.

Hori guztia gutxi balitz, gu ilearentzako espraiak erabiltzerakoan airera Co2 botatzen dugu eta horrela Ozono kapa apurtzen dugu. Ozono kapa apurtzerakoan barazkiak Eguzkiaren beroa gehiago nabaritzen dute eta barazkiak ureztatzeko botatzen dugun ura eta euriko ura lurrundu egiten da. Barazkiak ur nahikoa ez ba daukate ezin izango dira ondo hazi eta kalitate txarragoa edukiko dute.

Horregaitik, nire ustez gu gutxiago kutzatzen saiatu behar gara. Hainbat gauza eginten, este baterako, uretara zaborra ez botatzen, ilerako espraiak gutxiago erabiltzen... Lehen esan dizuedan bezala, uste dut gure aldetik gehiago jarri beharko genuela hain beste ez kutsatzeko

Ainhoa Sánchez

4 comentarios:

  1. Nire iritzia zurea bezalakoa da. Zeozer egin beharko genuke ezta Ainhoa?

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo iruditzen zait zure iritzia, ni ere zurekin nago.

    ResponderEliminar
  3. Nik Ainhoa zurekin nago, gutziago kontaminatu behar dugu.

    ResponderEliminar